.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افتتاح اتوبانک بنام سرداران شهید مازندران

نخستین اتوبانک صادرات مازندران با نام سرداران شهید استان ظهر پنجشنبه با حضور رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس کشور افتتاح شد.

به گزارش شمال نیوز ، سرتیپ پاسدار محمد باقرزاده در مراسم افتتاح این پروژه بانکی در ساری مجاهدت،‏‏ ایثار و شهادت طلبی شهدای ایران اسلامی حیثیت اجتماعی ملت را احیا کرد و نباید به فراموشی سپرده شود.
وی خاطر نشان کرد: باید شأن و جایگاه شهدا را بشناسیم و برای معرفی آنها و مجاهدتهای این بزرگان تلاش کنیم.

باقرزاده با یادآوری اینکه کمک به مسافران در دین اسلام از جایگاه ممتازی برخوردار است، بیان داشت: امیدواریم چنین خدماتی از جانب دیگر بنگاه‌های اقتصادی نیز صورت گیرد.

وی با تأکید بر ضرورت بازخوانی وصیت‌نامه شهدا اظهار داشت: مطالعه وصین نامه شهدای گرانقدر، علاوه بر ایجاد انگیزه موجب بصیرت و تلاش مضاعف برای تعالی نظام اسلامی می شود.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس ادامه داد: نامگذاری این اتوبانک به یاد سرداران و شهیدان مازندران، خدمت مطلوبی است که با درایت مسئولان استان صورت گرفته و موجب تداوم خاطره بزرگمردان دفاع از حق و حقیقت می شود.

محمد داورپناه، مدیر شعب بانک صادرات مازندران نیز گفت: نخستین اتوبانک صادرات مازندران که به نام سرداران شهیدعلیرضا نوری، محمد حسن طوسی،حاج حسین بصیر، حبیب الله افتخاریا وحسینعلی مهرزادی نامگذاری شده، برگ زرینی از خدمات این بانک محسوب می شود.

وی از راه‌اندازی 10 اتوبانک جدید در شهرهای مختلف مازندران تا پایان سال جاری خبر داد و افزود: برات کارت با هدف ارائه خدمات به کسب و کار و ایجاد اشتغال مولد از دیگر برنامه های این بانک است که بزودی عملیاتی می شود.

مدیر شعب بانک صادرات مازندران ارائه خدمات الکترونیکی را مهمترین رویکرد این بانک دانست و خاطرنشان کرد: از 580 دستگاه خودپرداز فعال در مازندران، 105 دستگاه مربوط به بانک صادرات است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.095 seconds.